15 Mei 2012

PELAJAR YG KURANG AJAR DIDIKAN AL JUBURI DAN AMBABIGAI

video
Dua tiga org yang di taja anwar al jub dan dapig terjerit jerit bersih...dia pun tak tahu apa yg di jerit agaknya
dasar cina bukit yang sial dan kuat makan babi dan perangai pun macam babi...nasib baik pm malaysia yang cool dapat mendiamkan babi babi dua ekor yang berkeliaran ni...mcm babi babi dua tiga ekor jangan balik ke malaysia lah ko orang...duk kat Landon jer...memang sial lah engkau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan